2014年4月10日星期四

墙外楼: 清明节

墙外楼
网络热门话题追踪 
2014 Benchmark Report

Learn the ecommerce metrics that matter.
From our sponsors
清明节
Apr 10th 2014, 01:48, by 墙外仙

清明节,我想去发改委扫扫墓,因为那里埋葬了我的钱包,我想去中宣部扫扫墓,因为那里埋葬了我的言论自由,我想去住房建设部扫扫墓,因为那里埋葬了我的家庭梦想,我想去卫生部扫扫墓扫扫墓,因为那里埋葬了我的健康!我想去法院门前扫扫墓,因为那里埋葬了公平与正义!我想去环保部门前扫扫墓,因为那里埋葬了我的自由呼吸!我想去红十字会扫扫墓,因为那里埋葬了我的良心

link to Chrome web store

相关日志

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论