2014年3月11日星期二

墙外楼: 成龙:我在大陆有块地7年没开发成(怪不得这厮一直给大陆当五毛,原来是为了那块地啊)

墙外楼
网络热门话题追踪 
#1 Retargeting Platform

Our Average Customer Earns $10 For Every $1 Spent
From our sponsors
成龙:我在大陆有块地7年没开发成(怪不得这厮一直给大陆当五毛,原来是为了那块地啊)
Mar 11th 2014, 06:46, by 墙外仙

全国政协委员成龙在小组讨论时说,我给别人的印象感觉我在中国内地很有办法,其实我根本没办法。我在内地有一块地,各种手续都办不下来,这个部门把我推到那个部门,推来推去,快8年了,都没办完手续,我准备放弃了,不要这块地了。

link to Chrome web store

相关日志

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论