2014年3月14日星期五

墙外楼: 微博传长沙砍人事件中有一伤者在医院不治

墙外楼
网络热门话题追踪 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
微博传长沙砍人事件中有一伤者在医院不治
Mar 14th 2014, 05:42, by 墙外仙

@小宇锅_Rock

我父亲罗小林等无辜群众今天早上10点25在长沙五家岭沙湖桥被一群新疆人砍伤,现在医院抢救至今政府部门没人出面安慰家属。媒体也没正面报道此事 。

于今日上午11:30医院宣布我父亲抢救无效死亡。我父亲一生命运受尽磨难。我满月时候他出了车祸,10年脑部肿瘤做了手术,均逃过了生命的危险。可是这次上帝没有再次眷顾他。希望他在天堂好好生活。

有很多人问是否确定是新疆人。警察当场击毙了一名新疆人,一名新疆人被捕。还有再逃的。我一直认为新疆也是祖国的一部分。可是我憎恨这样新疆暴徒。我爸爸主伤是颈动脉被砍,与昆明伤者如出一辙。可怜我还有个八岁的弟弟。

1

镜像链接:谷歌镜像 | 亚马逊镜像

Shop Amazon's New Kindle Fire

相关日志

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论