2013年10月21日星期一

墙外楼: 星巴克这个反击太完美了,央视你还是多关注下无良的国企吧,别黑那些没钱交保护费的了

墙外楼
网络热门话题追踪 
The Next Generation in Online Meetings

GoTo Webinar is a new, affordable, do-it-yourself Web event service that doesn't require a consultant. Get $10 off after your complimentary trial.
From our sponsors
星巴克这个反击太完美了,央视你还是多关注下无良的国企吧,别黑那些没钱交保护费的了
Oct 21st 2013, 04:23, by 墙外仙

BXEPnN3CUAA8mXv.jpg:large

为了以实际行动支持央视,我一大早就去了星巴克,我问星巴克服务员:拿铁多钱?服务员:27元.我质问:为啥伦敦卖24.25元?芝加哥19.98元?服 务员说:中国房价比国外贵,汽油比国外贵,上网比国外贵,税价比国外贵,为啥拿铁不能贵?我哑口无言,后面一群人催我:买不买?买不起滚

相关日志

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论